Panel bonding & Structural bonding

Skydų ir konstrukcijų sujungimas atliekant automobilių kėbulų remonto darbus

  • Kai neįmanoma ar nenorima tvirtinti nekonstrukcinės pakaitinės dalies prie automobilio virinant, galima lengvai naudoti 3M skydų sujungimo remonto procesą.

    Paisant gamintojo nurodymų, šį produktą galima naudoti durų konstrukcijoms, stogo konstrukcijoms, sparnų skydams ir konstrukciniams blokams jungti. 3M™ skydų klijai skirti papildomai sustiprinti pakeisto išorinio skydo sujungimui ir suteikia atsparumo korozijai. Jei naudojami laikantis 3M nurodymų, garantuoja apsaugą nuo korozijos visą eksploatavimo laiką.

    3M™ skydų klijai nėra skirti transporto priemonės konstrukciniams komponentams, pvz., statramsčiams, svirtims ar rėmo elementams, jungti. Jei kyla abejonių, ar tam tikras komponentas yra konstrukcinis, tuomet jį turėtumėte virinti. Remontuodami konstrukcinius elementus, galite naudoti 3M™ poveikiui atsparius konstrukcijų klijus.

Suvirinimas ir jungimas naudojant klijus

3M skydų sujungimo remonto procesas


  • 1 etapas.

    1 etapas.

    Pašalinkite visus dažus, rūdis ir nešvarumus nuo jungiamų paviršių naudodami 3M™ Roloc™ paviršiaus atidengimo arba valymo ir atidengimo diskus.

  • 2 etapas.

    2 etapas.

    Ištiesinkite visą metalą, spaustuvais užfiksuokite dalį reikiamoje vietoje ir patikrinkite, ar ji tinkamai sulygiuota.
  • 3 etapas.

    3 etapas.

    Nuvalykite visas klijuojamas sritis 3M™ bendrosios paskirties klijų valikliu 08984.
  • 4 etapas.

    4 etapas.

    Įstatykite klijų kasetę su klijais į aplikatoriaus pistoletą. Atsukite klijų dangtelį ir išleiskite šiek tiek klijų, kad jie būtų paduodami tolygiai. Uždėkite ir užfiksuokite maišymo antgalį ant klijų kasetės.
  • 5 etapas.

    5 etapas.

    Užtepkite klijų juostelę ant visų jungiamų vietų (visų pliko metalo paviršių).

    Skydų klijai turi apsaugos nuo korozijos savybių ir puikiai sukimba su medžiagomis, tokiomis kaip aliuminis, sulietų lakštų junginiai (SMC), pluoštu sustiprintas plastikas (FRP), plienas ir pan.

  • 6 etapas.

    6 etapas.

    Paskleiskite klijus (plastikiniu skirstytuvu ar teptuku), kad suformuotumėte apsaugą nuo korozijos užtikrinantį pagrindą.
  • 7 etapas.

    7 etapas.

    Užtepkite papildomą klijų juostelę ant keičiamo skydo arba vidinės konstrukcijos.
  • 8 etapas.

    8 etapas.

    Užpurkškite 3M™ 50410 Weld Thru II suvirinimo siūlių sandarinimo angą ant visų plotų, kurie bus virinami.

  • 9 etapas.

    9 etapas.

    Priveržkite skydą tinkamoje padėtyje.
  • 10 etapas.

    10 etapas.

    Paskleiskite išspaustus klijus, kad užsandarintumėte siūlės išorę per visą skydo sukibimo briauną.

  • 11 etapas.

    11 etapas.

    Suvirinkite reikiamas vietas. Galite virinti iškart, kai skydas užfiksuojamas spaustuvais.
  • 12 etapas.

    Išpurkškite sparno skydo vidinę dalį ir suvirinimo siūles 3M™ 08901 / 08911 arba 08909 / 08919 vidinių ertmių vašku.
  • 13 etapas.

    13 etapas.

    Spaustuvus galima nuimti po 4 valandų, esant 23 °C temperatūrai. Jei dalys įtemptos, spaustuvus reikėtų palikti ilgesniam laikui. Kietėjimo laiką galima sutrumpinti panaudojus karštį (neviršykite 120 °C temperatūros ir nekaitinkite ilgiau nei 45 minutes). Prieš pradėdami eksploatuoti automobilį, palaukite 24 valandas.

IRSA – 3M™ poveikiui atsparūs konstrukcijų klijai


Kaskart prireikus naudoti tikrus konstrukcijų klijus dalims sujungti, rinkitės PN07333 poveikiui atsparių konstrukcijų klijų naudojimo procesą. Kai kurie originalios įrangos gamintojai rekomenduoja naudoti juos smūgio jėgai susidūrimo metu sugerti; šiuos klijus taip pat galima naudoti su konstrukcijų dalimis. Jie puikiai sukimba su vidutinio tvirtumo ir tvirtu plienu, taip pat su bet kokiomis aliuminio dalimis.
  • 1 etapas.

    1 etapas.

    Nuvalykite plotą 3M™ VHB™ paviršių valikliu arba 3M™ bendrosios paskirties klijų valikliu 08984 ir 3M™ profesionalia skydų šluoste 34567 arba 3M™ mikropluošto audiniu.
  • 2 etapas.

    2 etapas.

    Pašalinkite visas rūdis, gruntą ir dažus nuo vietų, kurias klijuosite, virinsite ar kniedysite, naudodami 3M™ 80 šiurkštumo Roloc™ šlifavimo diską / šiurkščią Scotch-Brite™ šlifavimo juostą arba paviršiaus atnaujinimo diską. Klijuokite tik prie švaraus, nesurūdijusio, pliko metalo.

    Patikrinkite, ar visos dalys tinka, įskaitant kniedes ir fiksatorius, ir maksimaliai sumažinkite didelius tarpus kraštuose, kad klijai vienodai sukibtų.

  • 3 etapas.

    3 etapas.

    Nuimkite dalį nuo transporto priemonės.

      • – Visas vietas, kurios bus virinamos MIG būdu, turėtumėte padengti 3M™ Weld-Thru™ II suvirinimo siūlių sandarinimo danga (PN50410), atsižvelgdami į instrukcijas, nurodytas ant flakono. Vietų, kurios bus virinamos MIG būdu, dengti klijais negalima.
      • – Vietas, kurios bus virinamos kontaktinio taškinio suvirinimo (STRSW) būdu, turėtumėte padengti 3M™ poveikiui atspariais konstrukcijų klijais (PN07333). Šių vietų negalima dengti Weld-Thru suvirinimo siūlių sandarinimo danga.
      • – Vietas, kurias kniedysite, turėtumėte padengti 3M™ poveikiui atspariais konstrukcijų klijais (PN07333). Šių vietų negalima dengti Weld-Thru suvirinimo siūlių sandarinimo danga.
  • 4 etapas.

    4 etapas.

    Įstatykite klijų kasetę į pistoletą-aplikatorių, atidarykite kasetę ir sulyginkite produktą, išleisdami jo tiek, kad ties išvadu matytumėte abu, A ir B, komponentus. Uždėkite ant kasetės 3M maišymo antgalį ir užfiksuokite užsukdami žiedą, kuris buvo pridėtas prie kasetės. Pro maišymo antgalį išleiskite truputį medžiagos.
  • 5 etapas.

    5 etapas.

    Užtepkite klijų juostelę ant visų abiejų jungiamų dalių pliko metalo paviršių. Plastikiniu skirstytuvu arba teptuku paskleiskite klijus, kad padengtumėte visus pliko metalo paviršius.
  • 6 etapas.

    6 etapas.

    Užtepkite 3–6 mm skersmens klijų juostelę ant VIENOS dalies, ties briaunos centru (arba kaip nurodyta originalios įrangos gamintojo remonto po avarijų vadove). Ant plačių briaunų arba briaunų su mažais tarpais gali reikėti užtepti didesnę juostelę. Užtepkite pakankamai didelę juostelę, kad klijai galėtų užpildyti visas tuščias vietas ir išsispaustų už briaunos siūlės; tai reikš, kad sujungimas visiškai užsandarintas.

  • 7 etapas.

    7 etapas.

    Užfiksuokite dalis tarpusavyje, naudodami originalios įrangos gamintojo rekomenduojamus mechaninius fiksatorius. Paskleiskite išspaustus klijus, kad užsandarintumėte siūlės išorę per visas sukibimo briaunas.
  • 8 etapas.

    8 etapas.

    Atitinkamose vietose privirinkite dalį kontaktiniu taškiniu suvirinimo būdu, kol klijai dar nesukietėję. NEBANDYKITE virinti MIG būdu per klijų sluoksnį. Kniedes ar kitus tvirtinimo elementus panaudokite kol klijai dar nėra sukietėję, paprastai per 2 valandas nuo klijų užtepimo.
     

    • – ATSARGIAI! Klijai gali būti degūs. MIG suvirinimo liepsną laikykite mažiausiai 50 mm atstumu nuo klijų. Kaip ir bet kokios virinimo operacijos metu, po ranka turėkite gesintuvą ir stebėkite, ar nepasirodė dūmai arba liepsna.
    • – GALIMA naudoti kontaktinį taškinį suvirinimo būdą, kol klijai dar nesukietėję.
  • 9 etapas.

    9 etapas.

    Išpurkškite vidines ertmes ir visas suvirinimo siūles gintaro spalvos arba skaidriu 3M™ ertmių vašku.
  • Step 10

    10 etapas.

    • Jei dalys tik klijuojamos, spaustuvus galima nuimti po 8 valandų, kai temperatūra yra 23 °C.
    • – Jei temperatūra žemesnė nei 23 °C ir (arba) dalis / jungimo vieta yra įtempta, suspaustas dalis reikėtų palikti ilgesniam laikui.
    • – Kietėjimo laiką galima sutrumpinti panaudojant karštį (ne daugiau nei 80 °C ir ne ilgiau nei 30 minučių), bet praėjus ne daugiau kaip 2 valandoms po klijų padengimo.
    • – Nuo dalių, kurios taip pat tvirtinamos kniedėmis ar kontaktiniu taškiniu suvirinimo būdu, spaustuvus galima nuimti iš karto.
Prieš pradėdami eksploatuoti automobilį, leiskite jam pastovėti ne mažesnėje nei 23 °C temperatūroje 24 valandas.
Sekite mus
Keisti vietovę
Lietuva - Lietuvių k.