Per pastaruosius 10–15 metų tvirto plieno tipai smarkiai aplenkė naudojamą standartinį plieną ir kitas geležies turinčias medžiagas. Be to, gerokai išaugo lengvų medžiagų, tokių kaip aliuminis ir kompozicinės medžiagos, naudojimas.
Dabar visuose šiuolaikiniuose automobiliuose rasite vietų, kuriose naudojamos tvirtos medžiagos kartu su medžiagomis, kurios specialiai sukurtos smūgiui įvykio metu sugerti ir keleiviams apsaugoti.
Naudojant tvirto plieno tipus, taip pat galima sumažinti detalių storį, kad sumažėtų automobilio svoris, tačiau kartu išlaikomi aukšti saugumo standartai susidūrus.
Atsirado dar vienas automobilio kėbulo kūrimo proceso pokytis – dėl naujų medžiagų naudojimo dabar yra mažiau dalių, kurios būtų jungiamos virinant; daugiau naudojama klijuojamųjų medžiagų ir kniedžių, o tai nulemia skirtingus naujus remonto metodus, pvz., daugiau lituojama ir naudojamos klijuojamosios medžiagos su kniedėmis.
Dėl viso to pasikeičia šiuolaikinių automobilių taisymo būdas.
Tvirto plieno tipai jautriau reaguoja į šiluminį stresą, o dėl sumažėjusio detalių storio reikia taikyti tikslesnius šlifavimo ir apdirbimo švitriniu popieriumi metodus, kad nebūtų prarastas struktūrinis vientisumas.
Šlifavimo ir šiurkštaus apdirbimo švitriniu popieriumi procesus kėbulų remonto dirbtuvėse galima išskaidyti į kelias sritis:
Visiems šiems darbams atlikti 3M siūlo sprendimų, padedančių padidinti produktyvumą ir leidžiančių sklandžiai pereiti prie dažymo ir galutinės apdailos darbų.
3M siūlo įvairių priekiniam stiklui, šoniniams stiklams ir galiniam stiklui tvirtinti skirtų vieno komponento poliuretaninių klijų asortimentą. Šie klijai tiekiami įvairaus tūrio cilindro formos maišeliuose ir tūtose ir yra lengvai išspaudžiami naudojant 3M™ aplikatorius. Galimi skirtingos džiūvimo trukmės klijai – po stiklo pakeitimo važiuoti automobiliu galima po vienos, trijų arba aštuonių valandų.
Kai neįmanoma ar nenorima tvirtinti nekonstrukcinės pakaitinės dalies prie automobilio virinant, galima lengvai naudoti 3M skydų sujungimo remonto procesą.
Kaskart prireikus naudoti tikrus konstrukcijų klijus dalims sujungti, rinkitės 3M poveikiui atsparių konstrukcijų klijų naudojimo procesą. Kai kurie originalios įrangos gamintojai rekomenduoja naudoti juos smūgio jėgai susidūrimo metu sugerti; šiuos klijus taip pat galima naudoti su konstrukcijų dalimis.
3M™ Accuspray™ slėginis HGP purkštuvas ir PPS™ slėginiai indai sukurti dengti didelio klampumo dangai, pvz., kėbulo dugno apsaugai, storasluoksniam gruntui ir nuo akmenų smūgių apsaugančiai dangai.
Naudodami šią sistemą, galite kontroliuoti dangos storį ir paviršių, todėl maksimaliai sumažėja produkto pertekliaus ir sutaupoma laiko. Tai užtikrina darbo efektyvumą, be to, maksimaliai sumažėja bet kokių valymo darbų. Accuspray™ purškimo galvutės / purkštukai leidžia dengti skirtingos tekstūros sluoksnius, todėl galite lengvai atkartoti kelias skirtingas originalios įrangos gamintojo paviršių tekstūras ir išgauti norimą apdailą.
Automobilių gamyboje šiandien naudojamos vis tobulesnės konstrukcinės medžiagos, todėl pramonės organizacijos ir originalios įrangos gamintojai taip pat nurodo naudoti ertmėms skirtą vašką konstrukcijoms nuo korozijos apsaugoti.
Skaidrus arba gintaro spalvos 3M™ vidinių ertmių vaškas yra paprastas ir efektyvus būdas užtikrinti apsaugą nuo korozijos. Tai vienas svarbiausių dalykų atliekant automobilio remonto darbus.